Παρατηρείται πως το υπάρχον εκπαιδευτικό
σύστημα δεν συμβάλλει στην δημιουργία ενός
υγιούς εκπαιδευτικού προϊόντος .
Το εκπαιδευτικό προϊόν λοιπόν , το οποίο
προσφέρει , δεν είναι κατάλληλο για τους μαθητές και έτσι δεν λειτουργεί .
Υπάρχουν ελλείψεις και κενά τόσο στη διδακτέα ύλη όσο και στα ίδια τα βιβλία
στα οποία αναγράφονται ανούσιες πληροφορίες. Υπάρχουν λοιπόν μαθήματα που δεν
συμβάλλουν στην εκπαίδευση των νέων ,αλλά συντελούν μόνο στο να συμπληρωθεί το
σχολικό ωράριο . Γίνεται έτσι αντιληπτό πως το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα δεν
προσφέρει ποιοτική και ουσιώδη μάθηση. Δεν αναζητά την ποιότητα και δεν
εμβαθύνει στην ουσία της γνώσης . Της γνώσης , εκείνης που θα μας πλάσει . Θα μας
κάνει χρήσιμα μέλη της κοινωνίας και όχι «ρομποτάκια».
Και αυτή η κατάσταση δεν αντιπροσωπεύει μόνο την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά την τριτοβάθμια .Άθλια (σε κτηριακές μονάδες) πανεπιστήμια . Λίγα «ονόματα» στο προσωπικό . Δεν το λέω μόνο εγώ (ένας μικρός Έλληνας πολίτης) αλλά και πολύ αξιόλογα άτομα . Ο Δ. Νανόπουλος και ο Γ. Μπαμπινιώτης είναι κάποια ονόματα που προσπαθούν εδώ και χρόνια να φτιάξουν την κατάσταση στο χώρο της παιδείας . Αλλά η Ελλάδα ως γνωστόν δεν ακούει τα τέκνα της . Ξεχάσαμε πως ο τόπος μας έβγαλε τον Αριστοτέλη , τον Περικλή , τον Σωκράτη....; Ξεχάσαμε την σημασία της παιδείας και της μόρφωσης κατά τους προηγούμενους αιώνες; Μας νοιάζει μόνο να διδαχτεί ότι αρέσει ...ενώ αυτό που δεν αρέσει και θα προκαλέσει σχόλια και αντιδράσεις το περνάμε έτσι ~ στα ψηλά γράμματα ~ για να "χαϊδέψουμε αυτάκια".
Οι μαθητές όμως που σε λίγα χρόνια θα βγούμε στην κοινωνία και θα αντιληφθούμε την Ελληνική Πραγματικότητα , τί χρωστάμε; Δεν ζητούμε τίποτα παρά μόνο ένα καλό εκπαιδευτικό προϊόν και ένα καλό (γενικότερα)εκπαιδευτικό σύστημα για να είμαστε ικανοποιημένοι αλλά και για να νιώθουμε περήφανοι για το Ελληνικό σχολείο και πανεπιστήμιο. Να μαθαίνουμε και μεις επί ίσοις όροις αυτά που μαθαίνουν και οι συνομήλικοι μας στο εξωτερικό .
Και αυτή η κατάσταση δεν αντιπροσωπεύει μόνο την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση αλλά την τριτοβάθμια .Άθλια (σε κτηριακές μονάδες) πανεπιστήμια . Λίγα «ονόματα» στο προσωπικό . Δεν το λέω μόνο εγώ (ένας μικρός Έλληνας πολίτης) αλλά και πολύ αξιόλογα άτομα . Ο Δ. Νανόπουλος και ο Γ. Μπαμπινιώτης είναι κάποια ονόματα που προσπαθούν εδώ και χρόνια να φτιάξουν την κατάσταση στο χώρο της παιδείας . Αλλά η Ελλάδα ως γνωστόν δεν ακούει τα τέκνα της . Ξεχάσαμε πως ο τόπος μας έβγαλε τον Αριστοτέλη , τον Περικλή , τον Σωκράτη....; Ξεχάσαμε την σημασία της παιδείας και της μόρφωσης κατά τους προηγούμενους αιώνες; Μας νοιάζει μόνο να διδαχτεί ότι αρέσει ...ενώ αυτό που δεν αρέσει και θα προκαλέσει σχόλια και αντιδράσεις το περνάμε έτσι ~ στα ψηλά γράμματα ~ για να "χαϊδέψουμε αυτάκια".
Οι μαθητές όμως που σε λίγα χρόνια θα βγούμε στην κοινωνία και θα αντιληφθούμε την Ελληνική Πραγματικότητα , τί χρωστάμε; Δεν ζητούμε τίποτα παρά μόνο ένα καλό εκπαιδευτικό προϊόν και ένα καλό (γενικότερα)εκπαιδευτικό σύστημα για να είμαστε ικανοποιημένοι αλλά και για να νιώθουμε περήφανοι για το Ελληνικό σχολείο και πανεπιστήμιο. Να μαθαίνουμε και μεις επί ίσοις όροις αυτά που μαθαίνουν και οι συνομήλικοι μας στο εξωτερικό .
Και όμως , αυτά κατέστρεψαν το Ελληνικό σχολείο και Πανεπιστήμιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου